در ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب با حضور ۳۶۰۱ برند که با مشارکت بیش از ۲میلیون و پانصد هزار نفر برگزار شد، بیمه پاسارگاد در گروه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری با کسب رتبه دوم در گروه اصلی بانک و بیمه با انتخاب شرکت کنندگان برگزیده شد. این نظرسنجی از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات استفاده شد تا در زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروه‌های مختلف کالا و خدمات به دست آید.

گسترده ,بیمه ,برند ,بیمه پاسارگاد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرسش مهر 98-97 خرید و فروش سود پرک - مبتکران شیمی تولید کننده سود پرک m اخبار و اطلاعات سینمای ایران فروشگاه اینترنتی سنترکالا centerkalla مرکز تهیه و توزیع انواع کالاها و لوازم و تجهیزات تست آیین و اندیشه فناوری اطلاعات